SKRIVET: 2012-02-20, kl 08:53:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

God morgon..

En ny vecka påbörjad,
jag är så seeg så ja vet inte vad, kl är åtta o jag har vart uppe sen kvart i 7 för att börja tvätta kl 7, det va den enda tid som fanns, o alicia vakna en stund efter mig, så tog ja henne i famnen o tvätten o bar ner till tvättstugan. o nu sitter ja bara o väntar på att det ska bli klart!
idag blir det att åka till tuna-park (köpcentrum) o kolla lite =) har märkt att varenda månad köper ja nya saker o kläder till alicia, tänk om tio år om ja samlar på mig allt ? herregud vad grejer o kläder!
annars händer de nog inte så mycket, allt rullar på som det ska, o jag mår bra, denna vecka blir det att fixa solkort med :) 12gånger (En halvtimme per gång) för 400kr o man får färg efter bara en gång! så det känns underbart. nästa månad har ja tänkt beställa tid för att fixa i ordning tattueringen på låret med, kommer bli så fint till sommaren brun o fiin haha^^ nu ska jag fixa frukost till mig o alicia, o är egentligen alldeles för trött för att skriva här, skriver nog senare! Ha en bra dag <3


jag tar steget ut.. jag lämnar det jag älskar o kör sakta bort från allting som känns som du, jag tar steget ut... jag tar steget ut..     Adoo - Jag tar steget ut .Ft.Alibrorsh (Official Video)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: