SKRIVET: 2011-05-26, kl 16:32:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

torsdag

hej..
ja vad ska man säga är otroligt irriterad just nu,
känt så hela dagen hela hemmet ser ut som skit rent ut sagt. ja kan inte låta det se ut så här ja får ju panik!
jag brukar alltid plocka här hemma varje dag så att det ofta ser jävligt fint ut, för det är så ja vill ha det o det är då jag trivs.
men just nu vill ja bara lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet o skita i allt, ja menar nu har ja testat att inte "plocka" i ca två tre dagar o hemmet ser ut som skit, o alex har inte "plockat" utan det är börjar du plocka lite så fixar ja oxå snart. fuck you vet hur det slutar. (ja står med städningen ännu en gång) har sagt upprepade gånger idag, hur fan kan du låta hemmet rasa så här ? du trivs i skit va ? till svar får man nej men börja du plocka lite! ÅHHH.......
nej nu ska ja inte sitta här o beklaga mig men för fan alltså när fan ska det vara bra!
nu ska JAG börja städa, o det blir STOR städ tro mig ser ut som ett rent helvete här!
men han verkar ju trivas i skiten o fortsätter det så här flyttar jag, inte göra slut eller så men då bor ja i mitt eget hem där JAG har det fint !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: