SKRIVET: 2011-05-16, kl 15:31:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

hej :)

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen =)
har inte skrivit alls mycket o det har vart pga att man haft fullt upp med att vara mamma o ställa in sig på det ;)
allt går jätte bra här hemma, alicia är nu 2 månader på onsdag :) tiden har bara sprungit iväg,
hon är frisk o allt går skit bra,, har blivit av me soc helt oxå :) o ja e otroligt glad, dom var ju "oroliga"
pga mitt gamla jag, och dom ville att ja skulle bo i en lägenhet där typ "personal" kommer upp varje dag o kollar hur det går men ja sa ju nej, o stod på mig o sa att vill dom något så får dom komma hem till mig o kolla osv,
då fixade dom typ familje grej, där två äldre damer kom o tog en kopp kaffe o kolla hur allt gick, dom var här 4 gånger sen kalla dom min soc på möte o sa att dom ser ingen som hellst anledning till att vara hos oss., och min soc sa jaha jag har inget mer att säga haha,, lycka till med allt och där va dom borta, ja e så glad jag visade fan att jag fixade det =) <3
så nu är allt bara bra :) alicia väger över 6kg o är 57 cm lång :) ska lägga ut lite bilder på henne så får ni se vilken underbar fin liten sessa hon är =)

men men,, just nu gör ja inte så mkt har rätt tråkigt faktiskt , alicia vakna för en stund sen och ville ha mat o nu ligger hon här o kollar på allt o ingenting, jag stekte lite pannkakor för en stund sen haha första gången jag lyckades dom blev helt perfekta :)
ha en bra dag :)
min sessa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: