SKRIVET: 2011-03-08, kl 21:59:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

4 dagar kvar..

Hejsan alla..
Nu är det bara fyra dagar kvar till beräknad förlossning, o ja har nog ALDRIG väntat eller längtat så Mycket som jag gör nu,
var hos barnmorskan igår iaf, o hon trodde att rumpan va fixerad neråt nu :) det är ju bra eftersom ja nu ska föda i  säte, lite skrämmande ändå men det kommer nog gå hur bra som hellst, är så otroligt rädd för snitt, det är nog min största mardröm då föder ja hellre "normalt" ja menar dom har mätt mitt bäcken o vägt o kolla hur stor hon e i magen o dom säger att ja kan föda normalt även om rumpan e först, o ja frågade läkaren typ 5 gånger vad hon rekomenderar mig då ja är förstföderska o inte vill va me om värsta traumat, men hon rekomenderade mig säte då hon sa att ja har kroppen för det, o det gör inte ondare än en vanlig förlossning, bara att ja måste ha bra värk arbete eller va det va.
men men hon har ej kommit än o det e 4 dagar kvar till Bf ja börjar bli lite nojjig då man inte brukar vilja att sätesbjudningar ska gå över tiden, har en tid på fredag morgon till förlossningen om hon inte kommit innan, o då ska dom kolla hur stor hon är om ja kan gå några dagar till o se om det sätts igång o ändå föda "normalt" men allt beror ju på hur stor hon är.. och dom vill inte sätta igång något heller när bebisen är i säte eftersom man ska ha riktiga värkar o så,
får se hur detta går om hon inte skulle komma innan fredag så hoppas ja verkligen att hon inte e för stor så att ja kan få några dagar till på mig, för snitt fy fan vilken mardröm, o det spelar ingen roll hur många det gått bra för eller hur många som försöker att övertyga mig om att det inte e farligt, det handlar ej om det ,
det handlar om att dom ska skära i min kropp o ja ska ligga vaken o veta det även om ja ej känner något o det blir ett litet ärr osv, så är ja LIVRÄDD!! så de handlar ej om att ja e rädd för komplikationer o ärr utan att dom ska skära i mig blod osv är verkligen livrädd fan operationer är min största Skräck.
Men detta ska nog gå bra., om kejsarsnitt e enda alternativet nu om hon inte kommer av sig själv så får det bli så. så länge Min fina Mår bra o e frisk så är ja världens Lyckligaste<3
Tänk att snart är man Mamma,, :) åh va ja längtar ,, ska ge henne så mycket kärlek, o hon ska få ALLT ja inte fick, ps: (nu handlar det inte bara om "prylar" )
det finns såå mycket mer man kan ge än massa presenter hehe, fast de kommer du ju självklart oxå ¨få :)
Hoppas alla får en bra kväll <3
nu ska ja kolla på Big Brother med min älskling<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: