SKRIVET: 2011-01-14, kl 02:30:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

varför ? soc!!

känner mig förvirrad,
fan varför just jag. jag menar så mycket jag kämpat under alla år för att bli den jag är idag,
från att inte vilja leva till att längta till nästa dag.
jag hade inget hopp om livet jag ville inte höra ville inte se .. ville ingenting, jag skada mig själv (straffa mig själv)
och svek alla i min närhet min familj mina vänner o mig själv, jag har gått igenom så många år i smärta då jag flyttat fram o tillbaka, från hem till hem.
men vem är jag idag ? jag är stark jag vill leva . o jag vill få massa bra saker gjort i mitt liv,
jag ska bli mamma om 8 veckor ja o alex ska bli en familj,. o jag vet att vi klarar det till 100 procent,
men så sitter ja där o känner mig stark känner att nu är den min tur att bevisa att jag kan.
det tar inte mer än 10 min så känner jag mig maktlös. när jag vakna här om dagen av att ni ringde o sa som ni gjorde,
ni "erbjöd" mig o alex att vi kunde flytta tillsammans till lagersberg där det är personal dygnet runt. som ska "hjälpa" oss o kolla så att vi klarar av att ta hand om vårt barn. o vill att jag ska lämna massa urinprover osv, vad tror ni om mig ? skulle ALDRIG utsätta mitt barn för något , vet inte hur ja ska få er att tro på mig, tror ni jag skulle skada mitt eget barn ?  o jag vill inte flytta in någonstans med mitt barn jag vill bo med alex o bebisen i VÅRT hem där vi ska stanna. jag kan ha en kontakt person , tex carina som alltid stöttar mig o jag kan visst lämna urinprov om det är det som krävs för att ni ska tro på mig., men orden att "ni är oroliga pga tidigare saker" får mig att bara vilja falla , ja menar hur många år ska ja behöva bevisa för er egentligen ? ... nu är det bra. nu ska jag säga ifrån. fast ja är rädd har jag den makten ? kan jag säga NEj o säga hur ja tycker o tänker . är rädd för tidigare när jag gjort det har ni pissat mig rakt i ansiktet o tagit era beslut oavsett vad jag tycker o inte. o då har ja fått sitta o bara ta o låta er göra besluten i mitt liv. nu är det bra för jag kan jag behöver inte era beslut längre ,
jag tänker inte ge upp... nu är det min tur att komma fram med mina tankar o mina beslut!!
Om jag så ska kämpa tills orken tar slut !!
// Jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: