SKRIVET: 2011-02-11, kl 14:18:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

:) hejsan

Godmorgon :)
är så glad :) logga in på min hotmail o såg att barnvagnen skickades igår :P så det känns skit bra :)
Nu är det bara en bilbarnstol som fattas, det vore bra o ha en eftersom att vi åker bil ibland, :)
idag vakna ja runt tolv iaf, o ja känner mig lite bättre klart tankarna snurrar när det gäller pappa,
men det ordnar sig :)
sen är ja lite sur oxå då ja vakna upp imorse o var sjuk, kan inte mer än tacka alex för det :(
jaa men men va händer i mitt liv,. inte så mycket magen växer o det e 4 veckor kvar tills beräknad förlossnning ja går in i vecka 37 i morgon så börjar bli lite nervös ,
i måndags var jag ju på förlossningen då ja skulle gjort ett vändningsförsök eftersom att hon ligger fel i magen :(
alltså med huvudet uppåt, men ja hade sån tur för när dom hade lyssnat på hennes hjärta i ca en halv timme med sånt bälte så kom dom in o sa att, min barnmorska räknat fel en vecka så dom fick inte göra ett vändningsförsök då risken för vatten avgång finns osv, dom sa att dom inte vill sätta igång en allt för tidig förlossning, jag blev så himla glad för jag fick en vecka till på mig :) alltså¨har tiden nu på måndag på alla hjärtans dag, o ja hoppas hon hinner vända sig, än så länge har hon inte gjort det, o  det är bara lördag o söndag o idag kvar,
är rädd med tanke på att ja kommer att läggas in med brikanyl dropp osv, o ja gillar inte sjukhus,
men detta kommer gå bra bara hon e frisk så blir ja glad :D o dom gjorde ultraljud o kolla hjärtat osv, o läkaren säger då ordagrant, DU HAR EN PERFEKT BEBIS ,. hehe o ja blev så glad :) plus att ja har mycket fostervatten så det finns chans att hon faktiskt kan vända sig själv nu innan måndag, då hon har utrymme för det :)
men men nu ska ja nog fixa lite här hemma tänkte ja :D lägger ut lite bilder på baby saker osv :)
Mvh : jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: