SKRIVET: 2011-02-02, kl 07:36:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

hej..

idag vakna ja vid sex på morgonen.. o klockan är nu bara halv åtta.
det är så att jag ska ta mig till framsteget. där soc ville att ja skulle börja, ja kan tycka att detta är helt onödigt med tanke på att det bara är 5 veckor kvar tills beräknad förlossning,
men men ja orkar inte tjafsa emot, lika bra att göra som dom vill så hoppas man på tysnad sen,
jag är helt själv hemma en vecka med diva nu , då alex är iväg nere vid gbg. han ska på möten osv, hoppas att allt går bra,
idag har ja iaf rätt mycket att göra framsteget nu från halv nio till tolv sen stan me mamma för att gå till arbetsförmedlingen o sen barnmorskan kl 15:45 o sen bingo haha :D
vilken dag det kommer nog bli perfekt.
men nu har ja faktiskt inte tid att sitta o skriva mer måste göra mig klar :D
Hoppas att alla får en fin dag Mvh : Jeanette
Ps: Köpte Världens sötaste Hello Kitty Dress till min lilla dotter som snart kommer :P haha ska lägga ut bild sen ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: