SKRIVET: 2011-12-17, kl 02:54:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

ursch på "er"

Förbannat trött på "folk" eller rättare sagt "vänner" !
idioter fan nästan alla av dom,
det passar när det passar dom. men nu blev det bra med det, orkar inte lägga energi mer.
när man behöver hjälp finns dom ca en minut, medans ja själv försöker stötta hela vägen ut,
vet inte vart ja vill bo ens, kanske flytta till en stad där ja inte känner någon! o börja om på nytt.
i vårgårda är dom flesta vidriga idioter dom flesta så dom som vet att dom inte är det behöver inte komma med något sen typ som (är jag det) o samma gäller eskilstuna,
ja menar vilken människa som hellst kan väl snacka "skit" ibland, men tar man ansvar för det o står för det man gjort o sagt, o INTE ljuger ihop egna historier. så ser ja detta som mer naturligt.. men att så kallde "vänner" säger så mkt skit o hittar på sina egna historier finns fan inte i min värld. samma gäller alicias "släkt" farmor .. hon har ingen sådan längre, ringer man soc med falska uppgifter o försöker "sätta dit" o då försöka få dom att ta mitt barn eller vad fan haggan är ute efter på saker som inte stämmer så har man satt sig själv i sin egen sitts, vidrigt! men dom kommer aldrig ta henne,. tar hand om mitt barn som en mamma ska göra o det säger ÄVEN soc ! åh jag älskar alicia sååå mkt men ändå ringer ja soc om o om igen för att jag är arg. o vill "straffa" o ja vet allt om precis allt, shiit alltså . spyr av ditt fula spel.
samma gäller ni andra!! hugger än i ryggen om o om igen. men jag hoppas med glädje att samma sak händer dig/er ! Kom ALDRIG o försök få mig att förlåta eller något sånt, ni vet vilka ni är. o ärligt så är ni totalt värdelösa i mina ögon... Med detta vill ja säga ha ett bra liv! o nej ja kommer inte vara delaktig i det! ¨
ska nu tänka endast på mig själv o alicia. ska vara en riktig egoist! o tyck vad fan ni vill.
i dont care!
men men..
Natti sov gott ni andra, mååste sova nu . upp med min busunge tidigt. o försöka komma ut på en lång promenad! älskar dig alicia engel lewina, släpper aldrig din hand!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: