SKRIVET: 2010-12-06, kl 14:52:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

morgon igen..

hejsan ..
Nej visst kom ja inte iväg som ja trodde jag somna halv sex i morse kunde verkligen inte somna,
o ja skulle upp 8 ställde kl på det men ja vakna inte ens av larmet, utan vakna nu kl två..
men ja ska ringa till jobbcentrum nu o förklara läget o säga att ja kommer i morgon. ja måste verkligen fixa det här alltså :/ önska bara att ja kunde få hitta en praktik då ja själv får välja lite utifrån intresse och så..
men nu ska ja inte hänga upp mig på det :)
idag händer det väl inte så mkt ska iväg med älsklingen o handla om ett tag :) men just nu springer han runt här hemma o städar o rensar lådor skåp .mm. :)
o jag ska nu ta o vakna till liv klä på mig o sminka mig o så :) har ont i magen oxå tror lillen ligger konstigt får ont i rygg o revben av att sitta ner o nu har ja inte ens suttit länge :/ tänk att detta är bara början på de hela med värk o så .. tänk va fort tiden gått bara 14 veckor kvar tills bebisen kommer o nu väger den ungefär 1,2 kg och är mellan 34-38 cm lång :P Mys <<3<3 nu ska ja återgå till min lilla vardag :)
Men skriver så klart lite senare :)
Hoppas att Alla får en bra dag :)
Mvh : Jeanette..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: