SKRIVET: 2012-01-06, kl 03:15:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

vem är jag"

Tillbaka till eskilstuna igen.
redan ångest vill bara bort härifrån, hatar det, trodde det skulle kännas skönt! men jag hade fel.
vart ska jag ta vägen? hade jag vart miljonär hade jag tagit alicia o flyttat till en annan planet!
vem är jag?
jag har så mycket jag vill med mitt liv, o jag vet att ja kan fixa det. men vart? med vem?
jag vet inte..
denna stad speglar sig i allt skit man gått igenom. allt jag en gång lämnade bakom mig springer i fatt mig,
pojkvän? alicias pappa? vad ska jag säga?
den person ja älskade mest den person jag litade på och som ja skulle kunna ge upp mitt liv för.
har sårat mig mer än någon annan, är så arg o ledsen, det är inte bara att glömma o gå vidare glömma o gå vidare det hart jag gjort tillräckligt i tre år nu!! ja har väl för fan oxå ett hjärta? ett förlåt betyder INGENTING!! bara ett sätt att få tjatet att sluta..
men vet ni ?
jag ger upp,
ja öppnar mina vingar och flyger i väg....
MEN:
Jag Älskar min dotter mest av allt, och för dig ska jag kämpa tills hjärtat slutar slå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: