SKRIVET: 2013-01-05, kl 17:30:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag

Hallo! Här sitter man förkyld o seg, har inte hänt så mkt dom senaste dagarna, igår var jag iväg hela dagen med Minella, bl.a. Hos min syster o hos Johanna o Janne, det var trevligt! O idag har det bara vart en hemma dag, då man har bråkat med min trotts tjej en hel del. Men vi har även byggt bilar o grejer med hennes nya lego, det gillade hon:) men hon vägra låta mig hjälpa henne på slutet, för hon kunde bygga sin bil själv. Det gjorde hon med:p satte dit hjul o lite annat, just nu har jag värsta mat koman, lagade egen gräddsås och potatis o kött bullar innan grymt gott blev det, men nu ska jag ta mig ett varmt bad med min fisgris Alicia<3 sen får vi se om man orkar baka ikväll. Ha det bäst.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: