SKRIVET: 2011-11-29, kl 00:46:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nattii<3

sitter hos pappa o carina..
fick stanna här inatt o det känns  as bra faktiskt! ätit god mat osv,
packade nyss för "resan" till vårgårda imorn. jag kommer ringa soc imorn tala om hur läget är o hur det ser ut för mig o alicia, o att kommer stanna i vårgårda ett par dagar. men alicia får stanna kvar hos sin pappa tills allt ordnat sig, anser att hon har det bättre med honom på en fast pungt ist för att vara med mig o leta sov platser o inte ha ett tryggt hem .
nöjd med mitt beslut,, hoppas vi får lägenhet innan julafton iaf så hon kan få ha en riktigt mysig jul! trots allt hennes första jul. men nu över till annat köpte mig nya strumpor o trosor :P
har även idag vart o handla lite kläder till Alicia o alvedon + nässpray eftersom hon e lite sjuk.
hon blev piggare direkt nästan =) så medicinen funka bra.
o imorn blir det som sagt BVC kvart över ett o sen tar jag tåget kl 15:59 så är framme i vårgårda kl 19:15
perfekt tid. tog sista minuten så det kosta bara 221 kr
börjar känna mig lugn i hela kroppen nu, det har vart en dag fullt av stress o besvikelse.
men allt kommer lösa sig det är en sak jag vet !
kommer inte ge upp nu, ska kämpa o lösa detta,
ska röka natt ciggen o borsta tänderna nu sen lägga mig breve min prinsessa o sova:)
Natti Natt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: