SKRIVET: 2011-11-29, kl 11:39:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Morning :)

Hejsan :)
Usch o fy vad jag är trött alltså! kom inte i säng först kl 3 i natt.
hann sova i fem min sen vaknar alicia reser sig upp i sängen o slår mot väggen ! haha ja fatta ingenting hon vägra sova iaf så hon drack massa vatten o fick en alvedon då hon var jätte varm, hon var gnällig i ca 10 min sen blev hon busig, så kl 4 gick vi o la oss igen, men prata me alex i natt så han sa att nu när vi kommer så får ja sova ut. underbart =) men men.. haha kom på en sak grymt kul var det. inatt när ja höll på o rensa kläder osv så hörde ja en smäll, springer o kollar vad det är . då är det min pappa som ramlat ur sängen o det han säger är men vad fan är det här nu då hahaha! ett gott skratt förlänger livet, o det fick vi oss inatt!
blev väckt av pappa o carina halv åtta då ja skulle ringa massa samtal osv, (samtal utan resultat)
dom svara inte, irriterande!!
alicia vakna inte först halv tio idag, skönt att hon får sova ut, vi tog ett mysigt varmt morgon bad o åt frukost o klädde på oss. sen blev hon jätte jätte trött igen o nu sover hon, det måste bero på att hon e sjuk, för så här mycket o länge sover hon inte annars.
klockan är nu halv tolv o jag äter risgrynsgröt :) ska snart sminka mig o fixa håret o dra till BVC med alicia<3
sen blir det träffa josse en sväng här på stan o röka en cigg o prata lite =)
klockan fyra blir det tåg till vårgårda.
nu måste ja snyta mig sååå J*vla förkyld.
ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: