SKRIVET: 2011-11-28, kl 16:31:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemlös...

vad säger man..med står här med en väska o min bebis..
soc svarar mig inte, det har gått flera månader nu! fick packa väskan hos syster idag då hon var tvungen att lämna nyckeln för att hon inte ville ha kontraktet av olika anledningar.
vi går ner på stan hon lämnar barnen till deras pappa, sen sa hon nu ska ja till hanna. hm okej ?`kan inte ja få följa med en stund, nej hon ville att ja skulle komma själv, ja sa bara fuck you o gick, nu står man här.. sitter hos pappa o carina en liten stund .. ringde min mamma som har en 4a o som sa att om det krisar sig o soc tar tid med ny lägenhet eller om dom stänger av elen . så kan du alltid komma till mig. ja ringer.. till svar får ja ne det går inte är hundvakt hela dagarna ( till en hund som alicia träffat flera gånger) jag frågade om ja fick vara i hennes killes lägenhet eftersom att han aldrig är där o ofta sover hos henne, men nej det gick inte han vill inte ha någon där!
vad gör man ? :/ orkar inte alltså ... dom som lovade o sa vi ställer alltid upp högg mig i ryggen på två sekunder.
jag lämnar nu stan . det blir bäst så..
är så ledsen o besviken så det finns inte ord. har inget o säga er mer.. be mig aldrig om hjälp igen aldrig!!
ni /du försvann ur mitt liv nu..
o jag kan inte mer än tacka för hjälpen..
tar tåget till vårgårda imorn .. försöka fixa sov plats under natten. i värsta fall får jag köpa värme ljus o gå till vår lägenhet som inte har el lr nått..!
vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: