SKRIVET: 2011-11-28, kl 10:25:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

God Morgon Måndag !

God morgon!
sjuk fortfarande.. o alicia med förkylda o hosta,
imorn blir det BVC kvart över 1 ska vi vara där. dom ska kolla hörseln osv, pratade med barnmorskan idag ang att alicia fick massa slem i halsen igår så hon inte kunde andas! fick vända henne typ upp o ner så att hon spydde upp allt, läskigt,
iaf berättade detta för BVC och hon sa att jag ska ge alicia varma drycker så som ljummet vatten. te. varmsaft. eller varm baby dryck. så nu när jag skrivit klart här får hon lite te på flaska! mammas hjärta!
idag blir det antagligen att flytta hem till mamma så länge ( ingen el i "alex" lägenhet)
för ja o min syster går bara varandra på nerverna, det funkar inte längre. bara en tidsfråga tills vi ryker ihop på riktigt!
trött på att höra alla "fel" man gör hela tiden..
så nu är det bra.
alex kommer kanske nu i veckan oxå det beror på! han måste ordna med soc o ¨så först så att han får pengar.
men men var nyss ute o köpte cigg grymt bra väder idag solen skiner o himlen är ljus blå! kyligt bara.
tänkte ta en promenix sen på stan snart o kolla lite .. inte köpa något men så man har något att göra, helt slut i huvudet av att sitta här o höra tre ungar turas om med att skrika..
alicias 3e tand håller på o visar sig mer o mer nu =) sött<3 bara en tidsfråga tills hon går. hon står ju helt själv o håller sig bara med en hand!
nu ska jag dricka upp min kopp te o röka en cigg!
skriver nog ett inlägg till senare idag.
Hoppas ni får en fin Måndag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: