SKRIVET: 2011-11-26, kl 02:10:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Alicia 8 månader!

Ojoj.. inser nu att det var ett halvår sen jag skrev blogg!
illa illa.
livet rullar på ändå det är gött det. Alicia är nu 8 månader hon har fått tänder och kryper för fullt, ställer sig upp mot precis allt som går att stödja sig mot! (stolt mamma) det är så häftigt att se henne utveklas så mycket som hon gör/gjort, är nog världens lyckligaste mamma just nu, jag bara älskar varenda sekund med henne jag vill nu när hon sover väcka henne o tala om hur mycket ja älskar henne, o hålla om henne i all evighet! men det kan ja ju inte göra hon behöver sin sömn hehe..
just nu bor jag med min syster tillfälligt o det funkar rätt bra. förutom att vi typ inte alltid kommer överens o speciellt inte på morgonen :) !
anledningen till att ja e här just nu är för att alex flyttade till vårgårda o vi bodde ju i hans lägenhet här i eskilstuna.. han trivdes inte här över huvud taget och sket i allt som hände med lägenheten! o nu sitter jag här. får lägenhet när som hellst soc letar för fullt. kan inte bo i "alex" lägenhet längre elen är avstängd o kallt som f*n är det.
det kommer ordna sig så länge alicia mår bra så är jag glad! hoppas hoppas nu att det går så fort som dom säger att det kommer göra till en ny lägenhet. vill ju kunna ha mitt eget hem o inreda i till julafton osv!

men men.. nu sitter jag här i årby o har vart tre barns "mamma" hela kvällen haha! min syster har fått jobb nu så hon jobbar i helgen från 7 till 2 på natten, o eftersom att det är mosters älsklings killar så klart ja ställer upp.. en sak är säker iaf , ja e nästan hundra på att ja håller mig till ett barn hahaha.. fy vilket ös det blir med en bebis på 8 månader (alicia) o en på ett (eddin) o en på snart 4 (mio) dom alla tre har massa energi som dom vill få ut o jag kan ju säga att det blir mycket städa o springa runt o jaga för min del, men barn är barn =D och det återstår en kväll som tre barns "mamma" imorn oxå så nu måste jag sova! Ha en fin fredag kväll/natt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: