SKRIVET: 2011-05-17, kl 13:00:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

god morgon :)

Min morgon började med att ta disken :) var lite skönt faktiskt,
vaknade tio i elva o fick väcka alex som en idot för han skulle vara på möte elva, han sprang iväg o kom dit i tid :) duktigt jobbat,
just nu sitter ja o dricker en kopp te o tar det lungt, alicia sitter i baby sittern o ler för sig själv. alex pratar me försäkringskassan o våran hund diva ligger o flåsar haha kul information ja har ;)

jag har rätt mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu ,
när det gäller allt, vad jag ska göra i framtiden jobb osv,
o sen en sak, som ni kanske vet så har ja bott lite överallt i hela min ungdom på olika hem osv,
och har inte haft speciellt mycket tid med min familj här hemma i eskilstuna. jag skulle bo i borås men fick av någon anledning panik och flyttade hit till eskilstuna igen,. jag kände att ja vill ta tillbaka tiden med min familj som ja missat under alla dessa år, o min kille som inte känner någon här o har sin familj nere mot göteborg flytta med mig, o nu sitter vi här han trivs inte alls o har inga "vänner" säger han,
alltså vill han flytta neråt mot göteborg, jag vet inte vad ja ska säga självklart förstår jag honom, han har ju sin familj o sina vänner där nere!
och ja känner mig som ett riktigt ego just nu !
jag träffar inte någon i min familj speciellt ofta heller :/ mindre än vad jag hade hoppats på, vad ska ja göra ja trivs i lägenheten vi nyss flyttat till o allt, men han trivs inte o ja kan inte se han springa runt som han gör här ...
varför ska allt vara så svårt ? när man har det bra så är det ALLTID något som stör " sen tänker ja inte bara på mig själv heller jag älskar hon vi har på Bvc, jobbigt o behöva byta hela tiden!
aja detta är inget ja behöver springa runt o tänka på just nu . men det gör ja ändå.. :(
jag trivs nere i göteborg det gör ja har bott där i 4 år innan, men ska ja bara lämna min familj här igen ? :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: