SKRIVET: 2011-05-20, kl 22:01:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

fredag kväll =)

hejsan ..
nu är klockan 21:46 på kvällen o jag är helt slut =)
är barnvakt till imorn så har mosters fina älskling Mio här hemma :P riktig liten busunge :) men nu sover han o det gör min lilla sessa oxå. alex ligger här på soffan o kollar en valander film som går nu på 4an .
idag har jag faktiskt vart duktigt ,, var iväg i min andra lägenhet som ja håller på att tömma och slängde massa sopor osv, sen va vi o handla hem lite från ica mio fick festis o lite sånt :) när ja kom hem börja jag att  vika tvätt o städa här hemma o mio busa med mig så fort ja vikt klart sprang han upp i sängen o gjorde allt till en hög igen, fan visste inte om ja skulle skratta eller gråta , fick iaf vika om allt igen haha =)
sen har jag badat idag oxå (i badkaret) o det va riktigt skönt faktiskt, har inte kunna bada på en vecka då ja haft mens så har fått stått i dusch bara :( ! o ja badar varje dag typ, för det e min egentid om man säger så. ja kan koppla av o ligga o fundera utan att behöva stressa osv,

min lilla tjej har faktiskt börja bli stor nu :) vi va ju hos läkaren nu den 18e då hon va exakt två månader,,
och hon väger redan 6475g och är 58,8 lång :) hon har börja gurgla som fan o säga aah aah haha :) hon hör ju sin egen lilla röst :P sen får man nu sätta fast henne i baby sittern för att hon skjuter ifrån sig själv me fötterna typ "ålar" på rygg haha hon sätter fötterna i sängen,golvet, baby sittern, o sen skjuter hon iväg så hon flyttas bakåt ! så sööt :P men nu får man vara med lite extra :)
det som är så kul nu oxå är att hon ler typ hela tiden o det är riktiga leenden hennes ögon bara lyser, mammas fina<3 sen är hon vaken nu oxå ibland i 2 tim i sträck :) skit kul faktiskt,
men men nu ska ja ta mig ett bloss o sedan kolla valander o äta gott :)
Ha en bra fredags kväll <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: