SKRIVET: 2011-03-15, kl 17:16:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

vecka 40+3

hejsan,, här sitter man fortfarande ingen bebis ute hehe,, hon vill verkligen inte komma märker jag :) inte "vanliga" vägen iaf, men men det blir ju iaf kejsarsnitt på fredag om hon inte kommit själv,
fan va läskigt egentligen, men har faktiskt börjat vänja mig vid tanken på ett snitt.
ja har ju inget val precis så då kan jag ju bara försöka göra det bästa av situationen genom att tänka posetivt o lägga ifrån mig min skräck,
det händer inte så mycket i mitt liv just nu haha går bara o väntar o väntar,
men nu har jag börjat tänka lite extra på hela grejen, tänk att om tre dagar är jag mamma på riktigt, då har jag henne i min famn då har vi henne i våra famnar, det lilla hjärtat som ja burit på i över 9 månader finns nu snart i mina händer, helt otroligt häftigt, en sak vet jag o det är att ja ALDRIG kommer släppa henne, ja kommer ge henne så otroligt mycket kärlek alltså, trygghet, ja allt.
tänk att det är vår lilla tjej som vi skapat o som vi ska ta hand om i många många år,
jag ser verkligen fram emot varenda dag vår lilla familj kommer att dela tillsammans,
det kommer bli kanon detta =) O jag tvivlar inte en sekund på alex heller han kommer bli världens bästa pappa<3
o vi kommer tillsammans att bli grymt bra föräldrar ;)
detta kommer gå bra, tänk att mitt liv som ja inte ville leva för några år sen , den mörka väg jag vandrade på o all smärta inom mig, allt är helt borta det existerar inte ens längre ,, nu vandrar ja på den ljusa stigen o inget mörker finns i närheten, nu vandrar vi tillsammans Hand i Hand , o jag älskar varenda sekund <3

PS: Jag har läst alla kommentarer men har inte riktigt fattar hur ja svarar Haha så ni vet så ignonerar ja inte er ja vet bara inte riktigt hur man gör, min syster har försökt förklara det tusen gånger, men tyvär ;) ja fattar Noll..

Mvh: jeanette <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: