SKRIVET: 2011-01-24, kl 15:28:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hejsan :)

allt är bara fint med mig :) känner mit lite tung o har börjat fått ont i magen typ mensvärk.
o det är lite jobbigt, nu är det bara 6 veckor kvar tills den lilla kommer :)
Det blir en liten tjej :) var på UL nu förra veckan o hon vägde 1822g o allt såg jätte bra ut
jag är så himla glad vi får en liten alicia kan inte bli bättre :) fast ja hade blivit glad även om det skulle bli en kille..
men men på onsdag är det möte med soc. o då ska vi säga nej att vi inte vill bo i lagersberg. för jag behöver eller vi behöver inte dygnet runt hjälp. vi kommer att fixa detta hur bra som hellst själva. jag har blivit så dålig på att skriva här känner jag. men ja vet inte riktigt vad ja ska skriva om heller :P
men ska bättra mig.
idag har vi inte gjort så mycket faktiskt ska snart iväg en sväng. alex syster var här med sin lilla son Loke en vecka :) det var skit mysigt :) nu måst e ja iväg skriver sen :)
Mvh : jeanette 
PS:
 Det stämmer Livet blir Vad man gör det till vill man supa eller knarka sönder sitt liv så gör det. sitt sen inte o klaga på att livet inte ger någonting för har du blivit erbjuden hjälp o sen inte tagit vara på det eller gett livet en chans så får man faktiskt ta o skylla sig själv! men vill man ha ett bra liv så kan man få det klart det finns motgångar men det hör till.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: