SKRIVET: 2011-12-11, kl 00:32:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

patetiskt ?

Hejhopp..
sent inlägg. men så blir det ibland, nu sitter jag här o muppar vid datan finns inte så mkt annat att göra kl tolv på natten! sen är man oxå med mupparna sebbe tai o alex bolin jocke jenni , (mupparna är inget illa menat, något ja kallar dom ja tycker om haha lr nått)

får se nu om ja åker hem på måndag, känns rätt tungt, "gömmer" mig hellre här känns det som,
idag har X X X X X X X som vanligt börjat tjata om massa skit,
att X ska ha tillbaka allt alicia fått, att X ska ringa soc o massa, ja sa det till X oxå att X liv går ut på att ringa soc o försöka få igång något, den människan älskar intriger, allt börja med att X mena på att soc kommer ta alicia, det vet X, för X kan soc utan o innan, haha skrattretande, jag har kontakt me soc osv, jag har alicia dagligen o hon mår bra hon får kärlek o allt hon behöver, jag är här just nu ja o soc vet om det, men med tanke på att ja är "hemlös" så enligt X så ska dom plocka alicia, dom har inga grunder för fem öre, jag sköter henne precis som en mamma ska göra, jag missbrukar inte o jag är inte en skada för varken mig själv eller alicia, vi är här i väntan på ny lägenhet! så vad e problemet, men nu ska då X ringa soc på måndag o "ställa till ett helvete" som X försökt med några gånger, ( men misslyckats) X är ingenting i mina ögon mer en ett spsykfall, ser inte upp till den människan för fem öre, o kommer aldrig göra det heller, så förbannat trött på skiten bara, o att "folk" står ut fattar ja inte, dom slickar X feta röv gång på gång.. skulle skämmas om ja var släkt med den människan,
Tycker att X kan se efter sina egna problem. för dom är rätt många ska jag säga,,
Kanske börja med att Kämpa för att få behålla sitt Eget barn, då X förlorat alla andra.
men men nu var denna saga slut, ska ta mig ett bloss ett bad med alex borsta tänderna o sova,
kom oxå på innan att om 8 dagar e alicia redan 9 månader! Mammas Älskling, Natti



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: