SKRIVET: 2011-12-04, kl 01:32:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hello--

sitter här hemma hos flinkan.. alicia sover o alla andra åkte iväg o festa.
blev en lugn lördag för min del iaf. massa mys med min trollunge<3
hon är fortfarande sjuk o jag med, ursch känns inte okej ^^
men hoppas på att vi båda blir friska snart.
pratade med soc i fredags, hon ringde tillslut!
och det hon säger är att det inte finns något ledigt nu, det "fanns" men den lägenheten blev uthyrd. fattar ingenting.. det är 20 dagar kvar till jul, till alicias första jul. inte en julgran inte en ljusstake? det är inte rätt.. tror inte ja kommer få en lägenhet innan julafton, blir ledsen bara jag tänker på det..
hatar detta.. känns som ett tomrum, jag har gjort så gott ja kunnat ringt o försökt fixa med flytt hjälp osv . så att inte mina möbler försvinner! men det kanske redan är försent, mitt "liv" (vårt hem) våran trygghet togs ifrån oss på 2 sekunder, känner ilska, ledsen o besviken..
Jag hade allt till mig o alicia, nu har jag inget!
Måste fixa detta.. ska inte ge upp  hoppet . allt kommer bli bra!
Men det tar sin tid....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: