SKRIVET: 2010-12-09, kl 21:38:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

torsdag.

Hej alla :)
har inte skrivit så mycket på ett tag eller det här är första inlägget idag ,
men ja har inte haft så mycket tid med att sitta vid datan :)
Min dag började med att jag vakna vid ett tiden av att min syster ringde, sen bara några min senare kom min brors tjej ramona o lämna diva (våran hund) för hon sov hos dom i natt :) så hon har haft fullt upp med ramonas Hund Nallen nu ett dygn :) skönt för henne att leka av sig,
sen när diva kommit hoppa jag in i ett varmt bad o sen diska ja .. efter det kom hanna o tindra över o fika o så det va mysigt :) sen har man bara vart hemma tills kl blev sex då gick ja diva alex hanna o tindra o åkte pulka i en o en halv timme :P o sen handla vi hem lite mjölk o så :)
jag o älsk kollade nyss på robinsson oxå . o drack en kopp te ...
åh ja prata med syster innan o vi prata om mamma galan vi ska på i stockholm i maj :) fan va jag längtar tror det kommer att bli så kul . ska bli skönt att ja o syster kan hitta på något bara vi två utan våra killar o utan barn :)
en natt tror ja kommer ge oss energi för ett år haha:) men det beror ju på vad man gör oxå .
-men men imorn är det äntligen fredag o då kommer pappa o carina hit en stund.
nu har ja ont igen kan inte sitta ner i två min innan ja får hur ont som hellst vid lungorna bebisen trycker på som fan uppåt så skit jobbigt med att andas .mm. när man sitter normalt, o värre kommer det att bli,
jag längtar tills bebisen kommit då vi blir en liten familj :) det ska bli så mysigt :)
men nu hade ja tänk gå in på tv6 o kolla paradise Hotel avsnitt som ja missat har massa gott o äta i kväll oxå daim tårta olika sorters choklad kakor salt lakris o massa mer gott:)
Hoppas att alla får en trevlig kväll för det ska jag ha ,,
Mvh : Jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: