SKRIVET: 2010-12-07, kl 09:53:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag är stolt över mig själv..

god morgon alla :)
idag vakna jag kvart i nio ställde klockan för att ringa min f-stöds handläggare,
hon svarade som tur var, o ja förklara för henne exakt hur ja kände.
ja sa tyvär ja har inte kommit iväg till jobbcentrum, o ja mår riktigt dåligt av tanken att ta mig dit,.
ja förklara för henne att ja inte gått i en vanlig stor klass sen ja var 11 år då ja bott på behandlingshem hela min ungdom och gått i mindre grupper, ja sa att ja får panik ja kommer inte att klara det, ja kan göra vad som hellst jag har möte på af i morgon då ja ska få information om en jobb coaching, .mm.
jag fråga oxå om det inte fanns några andra alternativ som ja kan göra där ja visar att ja tar mig dit o gör det jag ska, hon var glad över att ja ringt o talat om för henne ang min panik ångest o så,
så hon sa att hon skulle kolla vad det fanns för alternativ då det är en mindre grupp o så fast inte på jobbcentrum det kan bli ett ställe som heter framsteget eller nuevo,
jag är otroligt glad det kändes som en tyngd bara släpptes från mitt bröst,
äntligen ja tog steget ringde o sa att nej ja klarar det inte, ja försöker men det är ett för stort hinder,
hon sa att ja skulle fortsätta med planeringen på af o så hör hon av sig när hon hittat något som passar mig o som ger mig ungefär samma hjälp =)
är så Jävla glad :) ja fixade det o nu tack vare det så hade hon förståelse o kan nu hjälpa mig :)
över till min vardag ;)
min älskling sover fast ja nyss satt på kaffe så snart får han me komma upp vi ska iväg o handla hem mat o så nu innan halv tolv :) ¨så han tycker nog det är skönare om han får vakna lite till liv först :)
sen händer det inte så mycket väntar på post då vi beställt täcke kudde madrass, mm, till bebisen kanske tidigt men ja e som ja e haha :) ja måste planera långt i förväg :)
sen tycker ja det e otroligt kul med inredning XD
men nu ska ja ta mig en kopp te o väcka min underbara :) ja hoppas att alla får en grymt bra dag :) det ska jag ha :P
Mvh: Jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: