SKRIVET: 2010-12-05, kl 15:37:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

God morgon :)

eller vad säger man ..
vakna tjugo i två idag. har jätte svårt att somna på nätterna nu för tiden,
men jag får försöka komma in i rutinerna igen.
ja idag har det inte hänt så mycket min pappa o hans tjej var här nyss på en fika o prata lite.,
jag o alex sålde en ny mobil till henne eftersom vi är i behov av pengar, då jag la ut våra sista pengar på att betala mammagalan i stockholm som är den 7-8 maj =) jag längtar ja´tror det kommer bli riktigt kul. jag åker dit med min syster o vi gör inte sånna saker så¨ofta precis.
mitt barn är då lite över två månader när ja åker bort det blir en natt bara. o då är han/hon hemma med pappa alex så länge, folk kanske tycker det är för tidigt att åka när bebben är så liten men ja menar ja tycker nog att ja förtjänar det :)
o alex fixar nog det jätte bra :) fast han är lite emot min o systers ide han förstår inte vad vi tänker med haha..
men men idag blir det att åka till sys o spela bingolotto o äta mat =) trevligt.. nu är det tredje söndagen i rad vi samlas för en bingokväll :)
usch. imorn ska man va iväg på något nytt som heter jobb centrum kl halv nio till fyra o så ska det vara tills ja får barn. jag ser inte fram emot det . då man ska lära sig skriva cv o sitta vid datan hela dagarna. jag tar ju hellre en praktik som är ett par timmar om dagen med tanke på min trötthet. hoppas iaf att ja fixar detta jag kan ju lätt ge upp när jag tycker att saker är jobbigt, får lite panik när man ska träffa nya människor o så.
får se hur detta går :/
men nu ska ja städa lite här hemma för att sen åka till syster :) jag skriver mer ikväll :)

Mvh Jeanette ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: