SKRIVET: 2010-12-15, kl 09:46:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

god morgon :)

Idag vakna ja kl 9 o det känns riktigt skönt det va länge sen ja såg morgonen om man säger så :)
jag känner mig pigg ska snart ta mig ett bad :) sen kl två blir det möte med min soc o min nya soc o han som håller i lägenheten eller va man ska säga, jag ska kolla om ja o älsk kan söka en större lägenhet där vi båda kan stå skrivna, skulle kännas lättare faktiskt, än att han ska behöva stå skriven hos mamma o hämta post .mm, där
men det ordnar sig nog ja menar om ja hittar en billig trea som ligger på ungefär samma pris som den här så tycker inte jag att det borde vara några problem :P
men ja skriver senare om hur mötet gick o så :)
Hoppas alla får en bra dag ,,
Mvh:jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: