SKRIVET: 2010-12-07, kl 21:12:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

=)

hejsan :)
allt har vart jätte bra idag :)
min soc ringde innan vid fyra tiden o sa att hon ska ansöka om plats för mig på framsteget :) det känns grymt bra, tror det kommer att passa mig perfekt faktiskt :) <3
mer om det senare,
ja var iväg med alex pappa o hans tjej carina o handla innan :) sen va ja o alex över hos hanna på en snabb fika för att sen gå hem o laga köttfärsgratäng :) min bror o hans dotter o ramona hans tjej va här oxå innan maten o tog en kopp kaffe :) sen kom carina o pappa igen för att äta middag :)
ja det är väl vad som hänt idag.. är helt slut så ska faktiskt lägga mig o sova nu medans jag kan :)
imorgon blir det möte på af o så ,, sen en sväng till bror o hans tjej o hälsa på :)
ja kollade på paradise hotel innan oxå :) har fastnat helt för det igen :P
ja känner mig verkligen dålig på att skriva just nu,
orkar knappt skriva helt slut -.
men skriver i morgon Nattinatti,
Mvh : Jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: