SKRIVET: 2011-11-27, kl 09:32:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

söndag 1 advent...

God morgon!
klockan är nu snart halv tio, o jag har vart uppe sen tjugo över sju..
o denna morgon är värre än den igår, riktigt ont i halsen frossa osv, tog mig ett varmt bad o en varm kopp te, det var behövligt. min syster är oxå sjuk o bad om att få sova ut idag. så här ligger ja i soffan o alla tre barnen är vakna! känns som jag ska svimma helt slut i hela kroppen.. tänkt väcka syster runt tolv för att byta "pass" då jag behöver vila ut jag med,
tiden går långsamt en minut känns som en timme. o vädret = regn
typiskt söndagar segt o tråkigt.
hade fått sms av alex vid 5 tiden imorse, han/dom drack igår så antagligen därför han va vaken,
blev lite orolig då han hade skrivit ring, o när han insåg att jag inte svara så skrev han (älskar dig du är mitt liv baby<3) mådde han dåligt o behövde prata? vem vet..
surt att jag sov i så fall då ja vill finnas om det är något! men han hör av sig sen när han vaknar så får ja kolla vad det var eller om han bara kände för att prata lite,
idag ska ja försöka ta mig hem till min bror o ta en fika o hämta pengar! måste bara vila ut först,
Hoppas ni får en bra första advent..
ps: Älskar min underbara dotter! Alicia Engel Lewina<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: