SKRIVET: 2011-05-17, kl 13:53:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

...hmmmm

bea: svar på din kommentar ..
jag svarar inte på mess o så ofta nej sant, men du är väl inte den ända i familjen ? jag syftar kanske inte just bara på dig! du vet mycket väl va ja syftar på om du tänker efter.

nu är det så här"
anledningen till att ja har svårt för bloggandet är för att det sätter igång så mycket inom mig,.,
så fort ja börjar skriva om saker så vill ja skriva sååå mycket mer, men vågar jag ? nej"
jag skulle vilja skriva om det gamla, den person ja va o den ja är nu, jag skulle vilja skriva om vilken förändring jag gjort. men något hindrar mig.. varför ?
det ska väl kännas skönt att skriva av sig :/
men så fort ja börjar skriva kommer mer o mer saker upp...
saker som ja trott ja begravt för länge sen!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: