SKRIVET: 2011-03-10, kl 21:07:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

2 dagar..

hejsan :)
nu är det bara 2 dagar kvar till beräknad förlossning o ingen bebis har kommit :(
så blir att åka till förlossningen halv nio imorn bitti, hoppas hon inte är för stor nu,,
så att ja kanske kan få gå några dagar till o se om det kommer några värkar, annars blir det ju som sagt kejsarsnitt, hoppas hoppas att ja kan få några extra dagar på mig ;)
idag har det vart full fart har damsugat hela lägenheten diskat, gått upp för 8 våningar + ner 2 gånger när ja skulle till mamma med syster o alex :) sen har ja promenerat hem till hanna som bor en bit härifrån o promenerat hem igen,, haha min kropp är verkligen sliten nu känner jag :P men ja får ju skylla mig själv :)
just nu sitter ja o väntar på att sockerkaka numer 2 ska bli klar :) ja har faktiskt bakat två st en vanlig o en choklad MUMS ;)
så nu ska ja ta mig en kopp te o en bit sockerkaka :) sen blir det big brother kl 10 ,, :D
Hoppas ni får en bra kväll, jag skriver mer imorn under dagen om vad som hände på förlossningen o så :)
Mvh : Jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: