SKRIVET: 2011-01-28, kl 12:11:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon :)

vakna för en stund sen :D sitter o dricker en varm kopp te .
vi hade soc möte nu den 26e, o det gick helt okej, dom är fortfarande inne på att ja o alex o vårt barn ska flytta till en lägenhet i lagersberg, fast jag då ska ha kvar denna lägenheten menar dom på och ja kan gå hit när ja vill typ, jag vet inte vad jag ska säga faktiskt jag kom med massa andra förslag om kontakt person osv, som kunde komma hit o kolla varje dag om det e så men det tyckte inte dom, då dom sa att lagersberg har den möjligheten.
och allt handlar om deras oro för den ja var min bakrund ,mm, och det känns hårt eftersom ja är en helt annan person idag jag uppskattar livet ja rör inga droger eller något,
dom vill att vi ska vara där i 6 månader. o ja fråga dom om det inte fanns möjlighet att vi kunde få en chans o visa att vi kan, men dom sa att det är bättre om ja får all hjälp ja kan få redan från början o sen tar man bort hjälpen med tiden, en att ja råkar misslyckas ifall det skulle hända. vilket ja o alex vet att vi inte kommer göra.
jag fråga oxå vad som händer om ja säger nej helt till detta, o då sa min nya soc att hon måste då gå vidare till sina chefer o diskutera detta, o då har inte ja en chans med tanke på att hennes chefer antagligen tycker som hon gör , jag vill inte att dom ska skriva i sina papper att ja motsätter mig hjälp o att ja inte tänker på mitt barns bästa osv, vilket ja vet att dom kommer att skriva om ja nu säger nej,
vi har iaf gått med på ett studie besök o det kommer att ske den 9e februari.
o om vi nu skulle flytta dit så är en sak säker o det är att ja INTE tänker bo där i ett halvår Max två tre månader..
Men men vi får se hur detta går nu, hoppas bara att allt blir så bra som möjligt,
hoppas ni får en bra dag själv ska ja ner på stan en sväng o legitimera min bror på banken eftersom han ej har något leg :D
Mvh : Jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: