SKRIVET: 2011-02-11, kl 20:23:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

fredag.

hej igen,
då har man ätit mat för en stund sen som alex laga, det va grymt gott :)
Mattias var här (min bror) i ett par timmar o hälsade på . trevligt :)
sen va carina här o drack kaffe :) jag har tvättat sen kl 5 idag o tvätt tiden slutar nu kl nio,
min rygg är helt slut kan man säga, så nu väntar ja på att mitt bad ska bli klart :) så ja kan lägga mig tända lite ljus o bara vara, för efter badet blir det springa ner i tvätt stugan bädda sängen sätta på örngott påslakan osv,
usch ser inte fram emot detta , då ja tog en disk innan oxå,
plus min förkylning på detta :(
haha men nu ska ja inte sitta o klaga här,
skriver mer i morgon när ja e piggare ;)
Hoppas att alla får en bra fredag Kväll iaf :P <3
Mvh : jeanette



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: