SKRIVET: 2011-12-05, kl 23:10:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

snö :)

Heej .. såå skönt med snö!
jag älskar det.. nu skulle ja bara velat ha mina vinter skor (som e i eskilstuna) och min varma jacka"
här i vårgårda händer det inte så mkt,  bea var här på en kopp te innan o tjöta lite :) det va trevligt ..
sen har jag lagat mat .. ost snitzel med pommes o sås, grymt gott.
så ja alex bolin o flinkan hade en liten "familje middag" haha..
va på sjukan här om dagen med alicia , ambulansen fick hämta oss mitt i natten då hon tappa andan flera gånger, men det va ingen lunginflamation o inget rs virus, som tur var så var det bara en vanlig förkylning, men hon fick andas in adrenalin så luftvägarna skulle öppnas,
vi kom hem 10 på morgonen, så sjukhus resan slutade bra. men men
annars händer det väl inte så mkt , ringt samtal idag o som vanligt utan resultat,
ja alicia o alex är fortfarande lite dåliga men vi överlever,
får se om det blir en hem resa för mig nu i veckan igen till eskilstuna, men då får alicia stanna här , för måste tömma precis allt i lägenheten där uppe.
nu får ni ha en trevlig kväll. ja ska snart mysa ner mig i soffan med hemma gjord milkshake! =)
Natti "



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: