SKRIVET: 2010-12-04, kl 20:03:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min dag..

Jag vaknade efter ett någongång. o sängen var tom så jag börja med att ropa ALEEX när ja vakna eftersom ja inte riktigt fattade att han va borta. som svar fick ja ett jaaa ?
haha han hade vart vaken sen nio i morse, utan att väcka mig :) men det va bara skönt. ¨
jag har inte gjort så mycket idag bara vart hemma hela dagen., städa lite ute på balkongen och diska o så,
om ni inte vet det så bor ja ihop med min kille alexander och våran fina hund diva.
vi bor i en tvåa i eskilstuna på 58,2 kvm.  och vi väntar vårt första barn nu i mars :)
jag hade haft ett barn på ett år o några månader nu men det slutade i missfall i vecka tio tror ja det var,
men men, jag har nyss ätit min älsklings grymt goda köttfärs Gratäng :) skulle kunna äta den hela tiden haha men det är massa grädde i så det går ju inte :P
just nu pratar jag med min syster i tele eftersom hon hjälpt mig att fixa denna bloggen :) 
 
Skriver mer i morgon ska visa bilder på vårt hem då oxå :)
Ha en bra kväll..
Mvh Nettan,



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: