SKRIVET: 2010-12-06, kl 20:38:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

eftermiddag..

hej igen,
nu har man städat klart för idag :) vart i affären med min älskling o diva,
vi köpte Pizza på vägen hem det ´var grymt gott, ja ringde till jobbcentrum innan.
o dom sa att ja skulle kontakta min handläggare på f-stöd för att se hur vi ska göra så ja ska inte dit i morgon utan upp tidigt för att ringa,
o en sak till ja har kommit fram till att ja är otroligt rädd för förlossning :/ varge dag snurrar det i tankarna på mig hur ska det gå ? kommer ja att kunna föda vaginalt eller kommer det att bli komplikationer?
tanken är skrämmande,,
o ja känner mig så Jävla dum, ja röker fortfarande men ja hatar det. ja fattar inte varför ja inte bara slutar?
ja menar ja kan inte tänka ¨på mina behov längre, det är ett barn ja bär på hur korkad får ja vara ?
även om ja tänker varge kväll när ja lägger mig att i morgon ska ja INTE tända en cigg när ja vaknar.
men likförbannat gör ja det, vad är problemet. det finns inga ursäkter för att ja ska röka. visst ja är beroende men det kan man klara av ändå¨. ja har sagt till barnmorskan att ja röker mycket o hur ska ja klara av att sluta? egentligen borde det vara enkellt, det finns inte så mycket att diskutera , men nej det är skit hårt ja blir galen utan cigg ja blir stressad på dåligt humör depprimerad .mm.
men ja vill inte röka, :( stackars min lilla. vad ska ja säga sen om det händer den lilla något pga min förbannade rökning ? barnmorskan säger det vore bra om du minska till 5 cigg,, o den andra ja hade sa att du har slutat med så mycket annat o eftersom du blir stressad .mm. så låter det fel av mig att säga att du inte ska sluta men ja tycker att du ska känna att du mår bra det är det bästa, barnet dör inte i magen det som händer är att blodkropparna eller va de heter . de händer ngt me dom o både ja o barnet får som en lätt syrebrist varge gång ja röker,, :( känner inte att ja får det riktiga stödet när de gäller att sluta, men mår dåligt av att ja utsätter mitt barn för det, hoppas på att ja hittar en lösning på detta snart, mitt lilla hjärta ska inte utsättas för det ja utsätter han/henne för,, <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: