SKRIVET: 2010-12-06, kl 01:07:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

bingokväll

hejhopp =)
Nu har man vart på bingokväll med älsklingen o diva hos syster o det va faktiskt både mysigt o trevligt.
som vanligt så vann man ingenting XD men man kan ju alltid göra det någongång vem vet :)
Nu är ja exakt i vecka 26+1 eftersom kl är efter tolv så blir det så :P nu börjar ja känna mig tjock o i vägen.
jag kan inte ligga hur jag vill o varge gång ja ska sova måste ja upp o kissa direkt. o när ja har kissat o precis är på väg att somna måste ja kissa ännu en gång haha fy faan alltså. men sånt e livet :) nu sitter jag o undrar hur F*n jag ska orka ta mig upp i morgon kl halv 7 för att sen åka till jobbcentrum för första gången... :/ hoppas ja fixar det o inte ger upp o låter tröttheten bestämma imorgon Bitti..
sen ja kom hem från syster kl 10 har ja sprungit runt o plockat här hemma tänt ljus o bäddat sängen vattnat blommor .mm. undra varför man gör en sån sak så sent. bädda sängen innan man ska sova smart ;)
Nu tänkte ja ladda upp lite bilder på vår lägenhet så som vi bor nu :)
så skriver ja mer när ja vaknat i morgon :) hoppas alla haft en bra kväll iaf :) det har jag..
Sov så gott <3
Mvh: Jeanette..
sys lagar mat ;)mosters finaste eddin <3=)mosters fiinasteee ;)lagar mat :)=) diskarmee:)jaag..ja o systers kille.. bea ville att vi skulle leee :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: